Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Latvijas slavenību sevis reprezentēšanas salīdzinājums ar slavenību raksturojumu', 1.
  • Referāts 'Latvijas slavenību sevis reprezentēšanas salīdzinājums ar slavenību raksturojumu', 2.
  • Referāts 'Latvijas slavenību sevis reprezentēšanas salīdzinājums ar slavenību raksturojumu', 3.
  • Referāts 'Latvijas slavenību sevis reprezentēšanas salīdzinājums ar slavenību raksturojumu', 4.
  • Referāts 'Latvijas slavenību sevis reprezentēšanas salīdzinājums ar slavenību raksturojumu', 5.
  • Referāts 'Latvijas slavenību sevis reprezentēšanas salīdzinājums ar slavenību raksturojumu', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Izvēlēto slavenību konti ir publiski pieejami ikvienam interesentam;
• Dons izrāda lielāku interesi par faniem nekā Aisha;
• Aisha sazinās ar citām atpazīstamām personībām;
• Dons atklāj personīgu informāciju, ikdienas notikumus, tai skaitā publicē fotoattēlus;
• Abi izpildītāji piedalījās labdarības koncertā ‘’ Cerību un spēku meklējot’’ un dalījās skumjās, emocijās ar saviem sekotājiem;
• Abas personības izmanto retweet;
• Ne Artūrs, ne Aija neizmanto hashtag mārketinga nolūkos;
• Abu kontiem lielākoties ir informējošs saturs;
• Ja slavenības uzdod jautājumu vai lūdz izteikt viedokli, sekotāji ir atsaucīgi un labprāt veido atgriezenisko saiti.
• Artūra Šingireja sevis reprezentēšana atbilst mediju atspoguļojumam, mediji pat atspoguļo viņu labāk nekā viņš reprezentē sevi;
• Mediju atspoguļojums atbilst arī Aijas Andrejevas sevis reprezentēšanai;
• Neskatoties uz to, ka sekotājus vairāk interesē personīgā telpa un Aisha to īsti nepublisko, viņas sekotāju skaits ir lielāks nekā Dona;
• Daiļā dzimuma pārstāve sabiedrību interesē vairāk.

Autora komentārsAtvērt
Atlants