Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 1.
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 2.
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 3.
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 4.
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 5.
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 6.
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 7.
  • Referāts 'Bibliotēku iekšējās komunikācijas', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija – informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Komunikācijas pastāvēšanai ir nepieciešami trīs nosacījumi:
jābūt vismaz diviem cilvēkiem;
jābūt informācijai;
jābūt informācijas nodošanas līdzekļiem.
Lai saņēmējam informācija būtu saprotama, komunikācija efektīvi jāizmanto
Informācijas nodošanas formas un metodes.
Efektīvai komunikācijai ir būtiska nozīme tautsaimniecībā, valdības un militārajās organizācijās, biznesā, apkalpošanas jomā, ģimenē, visur, kur cilvēki nonāk savstarpējā saskarē.
Komunikācija ir neatņemama menedžmenta sastāvdaļa jebkurā organizācijā. Komunikācijas skar visas menedžmenta funkcijas – plānošanu, organizēšanu, koordinēšanu, motivēšanu un kontroli. Nepieciešamība pēc tās izriet jau no pašas organizācijas būtības. Tā kā organizācija sastāv no savā darbībā savstarpēji atkarīgu cilvēku kopuma, tad komunikācija kļūst par obligātu priekšnoteikumu, lai nodrošinātu atsevišķu indivīdu funkciju īstenošanu atbilstoši organizācijas mērķiem. Tātad, komunikācija nodrošina organizācijās koordināciju, kas ir ļoti būtiski, jo, ja darbiniekiem nebūtu iespējas savstarpēji sazināties, viņi nespētu strādāt kopā kā viens vesels.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants