Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Ģimenes un skolas loma bērna spēju attīstībā', 1.
  • Eseja 'Ģimenes un skolas loma bērna spēju attīstībā', 2.
  • Eseja 'Ģimenes un skolas loma bērna spēju attīstībā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Par cilvēka spējām varam spriest pēc tā, cik ātri viņš gūst sasniegumus kādā darbības nozarē un cik augsti šie sasniegumi ir. Ja bērns kaut ko apgūst ātrāk un vieglāk nekā viņa vienaudži, ja viņa sekmes ievērojami pārsniedz vidējo līmeni, tad mēs sakām, ka šeit vērojamas spējas. Dažkārt vēl sastopami nepareizi uzskati par spēju iedzimtību. Spējas izpaužas un attīstās tikai darbībā. Iedzimtās īpašības, pie kurām pieder organisma anatomiski fizioloģiskās īpatnības un arī nervu sistēmas tips, ir tikai pamats spēju izkopšanai. Ja bērnam nebūs iespēja darboties, apgūt vajadzīgās prasmes un iemaņas, viņa spējas neattīstīsies, kaut arī iedzimtie dotumi būtu vislabvēlīgākie.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants