Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 1.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 2.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 3.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 4.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 5.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 6.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 7.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 8.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 9.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 10.
  • Prezentācija 'Interaktīvās mācīšanas metodes', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību procesa mērķi:
Ir radīt situāciju, kurā sadarbības un mijietekmes procesā attīstās tās dalībnieku vispusīgas intrapersonālās (personas iekšējas) un interpersonālās (saskarsmes, sociālās) prasmes un īpašības (Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca, 2000);
Nevajadzētu aizmirst, ka arī mācību vide ir viens no noteicošiem faktoriem skolēna darbībā un attīstībā (Stabiņš J., 2001).
Skolotājam svarīgi:
Radīt bērnos pozitīvu motivāciju, interesi piedalīties kādā uzdevumā;
Ļaut bērnam pieņemt pašam lēmumu, attīstīt savu ideju;
Veicināt ideju apmaiņu bērnu starpā;
Palīdzēt bērnam attīstīties vispusīgi, būt gatavam veiksmīgai dzīves darbībai;
Izmantot dažādus informācijas avotus, iegaumēt, domāt, spriest, lemt, organizēt sevi darbam, sadarboties ar citiem, sazināties, u.c.
Lai izmantotu interaktīvas mācību metodes:
Skolotājam pašam jābūt iekšēji brīvam, spējīgam improvizēt;
Noteikti jābut atvērtam bērniem un godīgiem viņu priekšā (Lapiņa L., Rudina., 1997);
Bērnam jājūt, ka skolotājs darbojas nepiespiesti, ka ļauj bērnam improvizēt.…

Atlants