Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 1.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 2.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 3.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 4.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 5.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 6.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 7.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 8.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 9.
  • Referāts 'Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas reputācijas un zīmola veidošanas plāns', 10.
Darba fragmentsAizvērt

4. KOPSAVILKUMS
Korporatīvā identitāte neverbāli atklāj un atmiņā saglabā pirmo iespaidu par organizāciju, rada pārliecību un vērtības, veido asociācijas un sniedz sabiedrībai vēstījumu par sevi. Tas viss veido platformu, balstītu organizācijas stratēģiskajos mērķos. Organizācijas korporatīvajam dizainam ir kodolīgi jāraksturo tās darbības veids un stratēģiskā koncepcija.
Izstrādājot grafisko identitāti konkrētai augstākās izglītības iestādei, būtu jāveic kvalitatīvs pētījums, fokusējoties uz esošo platformu, proti, vēsturi, cilvēkiem, pozīciju sabiedrībā un valstī kopumā, koncentrējoties uz esošā zīmola aspektu.
Autore uzskata, ka izpētot augstskolas zīmola esamību, stratēģisku virzību un sabiedrības attieksmi pret organizāciju, var atklāt svarīgu informāciju korporatīvā dizaina izstrādei.
Ļoti nozīmīgs posms logotipa izstrādes procesā ir koncepcijas pamatojums un skiču izstrāde. Korporatīvā dizaina koncepcija ietver sevī galveno ideju, kam pakārtotas visas logotipa konstruktīvās detaļas un izteiksmes līdzekļi.
Kā galvenos uzlabojumus autore nosauc:
• Mājas lapas atjaunošanu;
• Veiksmes stāstus;
• Logotipa uzlabošanu;
• Video reklāmas;
• Diskusiju veidošanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants