Darba hipotēze un mērķis
Darba hipotēze:
Skolotāju kavētās mācību stundas ir iemesls nepilnīgam mācību procesam skolās.
Darba mērķis:
Apzināt situāciju par mācību procesa nodrošināšanu vispārizglītojošajās skolās.
Darba uzdevumi
1. Izpētīt teorētisko materiālu;
2. Apkopot datus par skolotāju kavējumiem 2016./ 17. mācību gadā un 2017./ 18. mācību gada 1. semestrī;
3. Anketēt 3 novadu skolu direktorus un mācību pārziņus;
4. Anketēt skolas skolotājus un skolēnus;
5. Intervēt Tukuma novada izglītības pārvaldes vadītāju;
6. Apkopot rezultātus un apstrādāt datus;
7. Sniegt ieteikumus mācību procesa kvalitatīvākam nodrošinājumam.
…