• Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ

     

    Prezentācija14 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 1.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 2.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 3.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 4.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 5.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 6.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 7.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 8.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 9.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 10.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 11.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 12.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 13.
  • Prezentācija 'Mācību procesa nodrošināšana vispārizglītojošajās skolās skolotāju kavējumu dēļ', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Darba hipotēze un mērķis
Darba hipotēze:
Skolotāju kavētās mācību stundas ir iemesls nepilnīgam mācību procesam skolās.
Darba mērķis:
Apzināt situāciju par mācību procesa nodrošināšanu vispārizglītojošajās skolās.

Darba uzdevumi
1. Izpētīt teorētisko materiālu;
2. Apkopot datus par skolotāju kavējumiem 2016./ 17. mācību gadā un 2017./ 18. mācību gada 1. semestrī;
3. Anketēt 3 novadu skolu direktorus un mācību pārziņus;
4. Anketēt skolas skolotājus un skolēnus;
5. Intervēt Tukuma novada izglītības pārvaldes vadītāju;
6. Apkopot rezultātus un apstrādāt datus;
7. Sniegt ieteikumus mācību procesa kvalitatīvākam nodrošinājumam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants