Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mediju plāns ir detalizēts plāns vai lēmums par reklāmas izplatīšanas kanālu izvēli iedalās divos posmos:
1) vērtējums par reklāmas aptveres plašumu, biežumu un iedarbības līmeni;
2) reklāmas izplatīšanas kanālu izvēle, kas atkarīga no: pircēju ieradumiem, produkta specifikas, ziņojuma specifikas,reklāmas pakalpojumu cenas.
Tiek izdalīti trīs reklāmas grafiki:
1) nepārtraukts (vienmērīgs visa gada garumā);
2) periodisks ( sezonalitāte);
3) publicējošs (nepārtraukts grafiks tiek kombinēts ar periodisko, pieprasījuma stimulēšanai vai jauna produkta virzīšanai).
Reklāmas mērķi ir jānoformulē skaidri, precīzi un tiem jābūt izmērāmiem, un ar laika robežu. Precizitāte un izmērojamība ļauj reklāmdevējiem novērtēt reklāmas panākumus: kampaņas beigās izspriest vai mērķi ir sasniegti un, ja ir, tad, cik labi tas ir izdarīts. Mērķiem jānorāda iespējamo izmaiņu līmenis – novirzes no reklāmas uzdevuma. Mērķi ir jāizvirza saskaņā ar mārketinga stratēģiju un plānu. Ir jāsaprot atšķirība starp mārketinga mērķiem un reklāmas mērķiem. Pārdošana un tirgus daļas iegūšana ir mārketinga mērķi, jo tie parāda ar mārketinga mix saistīto lēmumu iznākumu. Reklāma turpretim, ir tikai viens no veicināšanas elementiem šajā procesā, un tās mērķis ir īpašu uzdevumu izpilde, bet tiem nav obligāti jābūt tikai ar pārdošanu saistītiem uzdevumiem.1
Televīzija.
Priekšrocības:
1) auditorijas plašums;
2) krāsa, skaņa, kustība;
3) ļoti efektīva masu auditorijas sasniegšanai;
4) kā arī digitālā televīzija dod jaunas iespējas reklāmai.

Atlants