Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Versace', 1.
  • Referāts 'Versace', 2.
  • Referāts 'Versace', 3.
  • Referāts 'Versace', 4.
  • Referāts 'Versace', 5.
  • Referāts 'Versace', 6.
  • Referāts 'Versace', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Dibināts 1987. gadā, “Versace” ir viens no pasaules vadošajiem starptautiskajiem modes namiem. Itāļu kompānijas “Versace Group” vecākā firma ir “ Gianni Versace S.p.A.”, kuras plāni – tirgot un izplatīt greznas drēbes, aksesuārus, smaržas, kosmētiku un mājas mēbeles zem dažādām “Versace Group” fabrikas markām. Šīs fabrikas markas iekļauj: “Versace”, “Versus”, “Versace Intensive”, “Versace Young” un “ Palazzo Versace”.

Tagadne.
Vispoulārākie “Versace” klienti ir: Princese Diāna (bija), Eltons Džons, Jon Bon Jovi, Tina Ternere un Madonna.
Galvenā “Versace” modes rūpnīca atrodas Milānā. Ir vēl arī citas “Versace” modes nama rūpnīcas, kuras atrodas visā pasaulē. Informācija par šo rūpnīcu atrašanās vietām nav pieejama.
Produktu grupas: drēbes, aksesuāri, smaržas, kosmētika un mēbeles.
“Versace” stila departaments algo daudzus talantīgus projektētājus un stilistus, kuri strādā komandās, speciāli katrai individuālai līnijai. Visas šīs komandas darbojās zem stipras, radošas direktores Donotellas Versace uzraudzības un vadības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants