Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 1.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 2.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 3.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 4.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 5.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 6.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 7.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 8.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 9.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 10.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 11.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 12.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 13.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 14.
  • Prezentācija 'Tvaika mašīnas', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Automobilis ar tvaika dzinēju
1769.-1779.gados Ž.Konjū uzbūvēja trīsriteņu vilcēju artilērijas ieroču pārvadāšanai. "Konjū ratiņus" uzskata gan par automobiļa priekšteci, gan arī par tvaika lokomotīves pirmssākumiem.
XX gs. populāri kļuva elektromobiļi un automobiļi ar tvaika dzinējiem.
1906.gadā Stanley tvaika automobilis uzstādīja ātruma rekordu - 203 km/h.
1907.gada modelis ar vienu ūdens uzpildīšanos varēja nobraukt 80,47 km.
Priekš kustības uzsākšanas tvaika spiediens tika sasniegts 10-15 minūšu laikā.
Tolaik populāri bija arī tvaika autobusi, kas bija sākums auto tūrismam.
Tvaika dzinēju automobiļus beidza pielietot ap 1930. gadu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants