Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 1.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 2.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 3.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 4.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 5.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 6.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 7.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 8.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 9.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 10.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 11.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 12.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 13.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 14.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 15.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 16.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 17.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 18.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 19.
  • Referāts 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Marketinga plānošanas trīs līmeni    3
  Stratēģiskās plānošanas paņēmieni:No augšas uz leju un no lejas uz augšu    6
  Stratēģiskās plānošanas process    7
  Stratēģiskā marketinga plānošana korporatīvajā līmenī    8
  Stratēģiskā marketinga plānošana SBV līmenī    9
  Korporatīvās misijas definēšana    10
  Korporatīvo mērķu noteikšana    10
  Biznesa un produktu MIX novērtēšana    11
  Korporatīvās izaugsmes stratēģija    16
  Stratēģisko plānu novērtēšana un kontrole    19
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Marketinga plānošanas trīs līmeni.

Pirms rakstīt par plānošanu, vēlos uzsvērt mārketinga menedžmenta lomas kompānijā.
1. Noskaidrot marketinga iespējas t.i. izanalizēt patērētāju pieprasījumu kā arī apkārtējo vidi.
2. Izstrādāt marketinga plānu un formulēt marketinga stratēģiju. Marketinga stratēģijas vilcējspēks ir marketinga plāns, kas definē

• Ko firma vēlas izdarīt, sasniegt
• Kā firma plāno sasniegt mērķus, kas nosprausti marketinga stratēģijā,
• Kādi resursi nepieciešami plāna īstenošanai,
• Kā menedžments ieviesīs īpašo stratēģiju,

3. Marketinga atbalsta plānošana t.i. gan produktu, gan biznesa menedžeriem jāidentificē tirgus segmenti bāzēti uz tirgus vajadzībām, demogrāfisko un dzīves stilu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants