-
SIA "Club Warehouse"
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
Nav
Atsauces:
Nav
SatursAizvērt
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
2. | Uzņēmuma un nozares raksturojums | 4 |
2.1 | Uzņēmuma atrašanās vieta | 4 |
2.2. | Darbinieku raksturojums | 5 |
2.3. | Uzņēmuma darbību ietekmējošie faktori | 6 |
3. | Ražoto preču un pakalpojumu raksturojums | 8 |
4. | Noieta tirgus raksturojums | 9 |
5. | Konkurenti un konkurences priekšrocības | 11 |
6. | Mārketinga plāns | 12 |
6.1 | Pakalpojumu politika | 12 |
6.2 | Cenu politika | 12 |
6.3 | Komunikācijas politika | 13 |
6.4 | Mārketinga budžets | 14 |
7. | Ražošanas plāns | 15 |
8. | Organizatorsikais plāns | 17 |
9. | Finanšu plāns | 18 |
10. | Potenciālie riski | 19 |
Izmantotā literatūra | 22 |
Darba fragmentsAizvērt
Uzņēmuma pilns nosaukums izklaides vieta SIA „Club WAREHOUSE”. Uzņēmums darbosies izklaides pakalpojumu jomā.
Uzņēmuma komercdarbības forma būs SIA;
Uzņēmuma misija – Rīgas jauniešiem piedāvāt jaunas iespējas izklaides pakalpojumu jomā par salīdzinoši zemākām cenām, pateicoties jaunajiem speciālistiem, kuri ir izglītoti izklaides jomā, padarīt mūsu klientus laimīgākus un no uzņēmuma Rīgā attīstīties par vadošo uzņēmumu Latvijā un ieiet Eiropas tirgū.…
Autora komentārsAtvērt
Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis – biznesa plāns tika izstrādāts, lai izklaides centra SIA „Club WAREHOUSE” idejas autori, varētu izvērtēt vai šis uzņēmums spētu veiksmīgi darboties un nestu ienākumus, ja šī biznesa plāna ideja tiktu realizēta reālajā dzīvē.