Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Latvijas Neatkarīgās Televīzijas (LNT) analīze', 1.
  • Konspekts 'Latvijas Neatkarīgās Televīzijas (LNT) analīze', 2.
  • Konspekts 'Latvijas Neatkarīgās Televīzijas (LNT) analīze', 3.
  • Konspekts 'Latvijas Neatkarīgās Televīzijas (LNT) analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

LNT ir komerciāls medijs, ne sabiedrisks, tas pastāvot uztraucas par akcionāru viedokli, cenšas, lai viņiem patiktu, lai kanālā dažādas firmas liktu vairāk reklāmas, lai nodrošinātu savu peļņu. LNT kā komerciālam medijam, reklāmas nodrošina galvenos ienākumus, tātad ir peļņas avots – nesējs. Tam ir jārūpējas par reitingiem, jāraida jauni un aizraujoši projekti, kas spēj skatītājus noturēt pie TV ekrāniem. Komerciālie mediji pelna naudu! Tā kā pati strādāju televīzijā (TV5) zinu, kā notiek ar reitingiem – katru rītu konkrēta raidījuma atbildīgais cilvēks (galvenais redaktors) saņem reitingu tabulu, pēc kuras var redzēt cik un kā ir skatījušies kuru raidījumu. Savukārt akcionāri skatās to – kur lielāks reitings, tur labprātāk liek savu reklāmu, jo konkrētai televīzijai lielāki reitingi kopumā, jo vairāk reklāmas tiek piedāvātas.

Medija galvenais mērķis – Iegūt peļņu
LNT tiek rādītas ļoti daudz reklāmas. Nereti, raidījums ilgst apmēram 5 minūtes, bet jau sākas reklāma. Taču reklāmas ir medija peļņas avots. Jo vairāk reklāmu, jo vairāk naudas, jo vairāk naudas – jo vairāk raidījumu, filmu u.c., ko auditorija vēlēsies skatīties. Un tā šī ķēdīte turpinās. Jo vairāk skatītāju un lielāki medija reitingi – jo lielāka motivācija tieši šajā TV kanālā ielikt savu reklāmu!

Autora komentārsAtvērt
Atlants