-
Biznesa plānam izvēlētās industrijas un produkta analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Vispārējs industrijas raksturojums | 5 |
1.1. | Produkta klasifikācija | 5 |
1.2. | Svarīgākie resursi industrijā | 5 |
1.3. | Industrijas attīstības fāze, perspektīvas | 5 |
1.4. | Iekļūšanas un iziešanas barjeras | 5 |
1.5. | Patērētāju pārslēgšanās iespējas | 6 |
2. | Produktu raksturojums | 7 |
2.1. | Pakalpojumu klasifikācija | 7 |
2.2. | Mērķa tirgus | 7 |
2.3. | Faktori, kas tiek izmantoti šo produktu izveidei un piedāvāšanai | 7 |
2.4. | Pakalpojumu pieprasījuma biežums | 7 |
3. | Konkurentu analīze | 8 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 8 |
3.2. | Konkurentu analīze | 8 |
3.2.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 8 |
3.3. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū | 10 |
4. | Statistisko datu analīze | 11 |
4.1. | Naudas plūsmas pārskats | 11 |
4.2. | Kopējie ieņēmumi no SIA “Oliver” darbības | 12 |
4.3. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 12 |
4.4. | Rentabilitāte | 13 |
4.5. | STRĀDĀJOŠO MĒNEŠA VIDĒJĀ DARBA SAMAKSA PA DARBĪBAS VEIDIEM (latos) | 13 |
4.6. | STRĀDĀJOŠO MĒNEŠA VIDĒJĀ BRUTO DARBA SAMAKSA PA DARBĪBAS VEIDIEM LATVIJAS STATISTISKAJOS REĢIONOS (latos) | 13 |
4.7. | Strādājošo skaits grāmatvedības birojos | 14 |
5. | Iespēju un draudu (ID) analīze | 15 |
5.1. | Riska faktori | 15 |
5.2. | Riska mazināšanas pasākumi | 15 |
5.3. | Iespējas | 16 |
Secinājumi | 17 | |
Izmantotā literatūra | 18 | |
TABULU SARAKSTS | 19 |
SECINĀJUMI
Pielietojot manas prasmes un pieredzi vēlējos radīt sava produkta izklātu, apskatīt noieta tirgu, ar skaitļiem pierādīt manas idejas dzīvotspēju, un arī aprēķināt kāda varētu būt iespējamā peļņa.
Pēc aprēķinu sastādīšanas varu spriest, ka mana ideja un uzņēmums ir dzīvotspējīgs. Ņemot vērā tirgus tendences mūsu piedāvāto pakalpojumu kopums ir izdevīgs gan juridiskām, gan fiziskām personām. Aprēķini rāda, ka jau pirmajā darbības gadā gūstam peļņu, kas ir labs rādītājs arī turpmākajai attīstībai.
Mūsu atrašanās vieta ir ideāla, jo tai ir viegli piekļūt un tā atrodas pilsētas centrā.
Popularitāti mēs iegūstam ātri, jo esmu domājusi par reklāmu. Mans galvenais popularitātes avots ir mūsu klienti, kuri labi atsaucās un iedzīvotāji, kuri apmeklē mūsu seminārus.
Biznesa plāna sastādīšanā vairāk, konkrētāk ir jāpadomā par izdevumiem, kas rastos, lai uzņēmumu atvērtu, kas teiši nepieciešams uzņēmuma atvēršanai. Jāpadomā arī par potenciālajiem klientiem, kas tie varētu būt.
Es uzskatu, ka mana mērķtiecība, zināšanas un pieredze nesīs mums peļņu un labklājību, un mēs spēsim palīdzēt nelaimē nonākušajiem labāk nekā to varētu citi.
…
BIZNESA PLĀNAM IZVĒLĒTĀS INDUSTRIJAS UN PRODUKTA ANALĪZE