Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 1.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 2.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 3.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 4.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 5.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 6.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 7.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 8.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 9.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 10.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 11.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 12.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 13.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 14.
  • Prezentācija 'Ž.Piažē un Ļ.Vigotska kognitīvo attīstību teorijas', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Ž. Piažē teorijas pozitīvais un negatīvais
Ž.Piažē ir kritizēts par to, ka viņš savu teoriju veidojis, izejot no negatīvā;
Zīdaiņa kognitīvajā attīstībā Ž. Piažē balstās tikai uz iedzimtajiem refleksiem, pilnīgi ignorējot nosacījuma refleksu lomu;
Tieši Piažē jau rakstīja pa to, ka skolotājam jālasa mazāk lekcijas, bet jārada iespējas skolēniem pašiem darboties

Ļevs Vigotskis
1896.-1934. gads
Krievu psihologs
Pievērš uzmanību gan intelekta un psihes attīstībai sociālā vidē, gan cilvēces vēsturiskajai attīstībai kopumā;
Galvenais izvirzītais jautājums Vigotska teorijā- Kā mēs visi apgūstam pasauli?
Galvenais retoriskais jautājums- Kā bērns kļūst par to, par ko viņš kļūst?

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants