Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas semiotiskā analīze', 1.
  • Referāts 'Reklāmas semiotiskā analīze', 2.
  • Referāts 'Reklāmas semiotiskā analīze', 3.
  • Referāts 'Reklāmas semiotiskā analīze', 4.
  • Referāts 'Reklāmas semiotiskā analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Visas kultūras izsaka sevi caur mūziku, tomēr skaņas, kas vienam veldzē dvēseli, otram var izraisīt galvassāpes. Apvienojot skaņas ar ķermeņa kustībām, kultūrām ir vieglāk saprasties. Deja ir līdzeklis, ar kuru paust neizrunātās domas, veids, kā pārkāpt pāri tabū un izteikt aizliegtās vēlmes. Dziļāk izprast citu kultūru.
Pieļauju domu, ka daļai recipientu šī deja un atmosfēra var likties vulgāra un nepieņemama, līdz ar to arī reklāmas ziņojums viņiem būs nepieņemams.
Mulenrūža atrodas Eiropas bohēmas sirdī Parīzē. Un tieši šajā pilsētā ir dzimusi slavenā deja kankāns (can can) . Smaržu reklāmā nav pieminēta Parīze, bet ir minēts smaržu īpašnieces vārds Paris. Lasot tekstu, kur rakstīts Paris Hilton, kas būtība ir vārds un uzvārds, neviļus tomēr rodas asociācija ar Parīzi, jo pilsētas nosaukums rakstās tieši tāpat.
Relāmā izmantotās tēlainās zīmes:
Rozā krāsa - labestības un sentimenta krāsa. Tā saistās ar ilgu un sapņu piepildījumu, atspoguļo harmoniju un mīlestību, nomierina un rada komfortu. Ar „rozā brillēm” dzīvojot, visa pasaule liekas daudz skaistāka un tīrāka. Vairāk kā jebkurai citai krāsai rozā piemīt spēcīgas asociācijas ar sievišķīgo, kas var radīt nošķirtību starp sievišķo un vīrišķo. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants