Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 1.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 2.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 3.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 4.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 5.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 6.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 7.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 8.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 9.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības makrovide', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmējdarbības makrovide    4
  Tiešās ietekmes makrovide    5
  Netiešās ietekmes makrovide    7
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbības makrovide

Uzņēmējdarbības makrovide jeb ārējā vide ir atsevišķā valstī, valstu grupā, pasaules mērogā pastāvošie ekonomiskie, demogrāfiskie, sociālie, politiskie, ekoloģiskie un citi faktori, kas var ietekmēt organizācijas darbību.
Ārējie faktori rodas ārpus uzņēmuma un uzņēmums nevar tos nedz kontrolēt, nedz mainīt pēc savas vēlēšanās.
Ārējās vides faktoru iedarbe ir ļoti dažāda. Visus ārējos faktorus var iedalīt: - labvēlīgos un nelabvēlīgos. Pastāv daudzi tās komponenti, kuri pozitīvi vai negatīvi spēj ietekmēt uzņēmuma darbību un mārketinga sistēmas vadīšanu.

Makrovides faktori

Tiešās ietekmes ārējās vides faktori ir faktori, kas tieši ietekmē uzņēmumu darbību. Un ar šiem faktoriem uzņēmuma mārketings saskaras savā kārtējā darbībā.
Tiešās ietekmes ārējās vides faktori ir:
piegādātāji;
starpnieki;
patērētāji (pircēji), klienti;
konkurenti;
sabiedriskās organizācijas, prese – uzņēmējdarbības normālai norisei nepieciešamās neražojošās sfēras iestādes un organizācijas;
valsts likumdošana – ietver mijiedarbību starp uzņēmumu un valdību vai likumdevējiem; likumdošana, nodokļi, politika.


Autora komentārsAtvērt
Atlants