Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbība pedagogiem. Tēma - konflikti ar pusaudžiem', 1.
  • Konspekts 'Nodarbība pedagogiem. Tēma - konflikti ar pusaudžiem', 2.
  • Konspekts 'Nodarbība pedagogiem. Tēma - konflikti ar pusaudžiem', 3.
  • Konspekts 'Nodarbība pedagogiem. Tēma - konflikti ar pusaudžiem', 4.
  • Konspekts 'Nodarbība pedagogiem. Tēma - konflikti ar pusaudžiem', 5.
  • Konspekts 'Nodarbība pedagogiem. Tēma - konflikti ar pusaudžiem', 6.
  • Konspekts 'Nodarbība pedagogiem. Tēma - konflikti ar pusaudžiem', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: konfliktu cēloņi.
Mērķis: sekmēt prasmi analizēt konfliktu cēloņus sadarbībā ar pusaudžiem.
Rezultāts: prasme analizēt iespējamos konfliktu cēloņus sadarbībā ar pusaudžiem.
Izmantojamās metodes: celies kājās, domāšanas lokanība, lekcija, prāta vētra, jautājumu aplis, situācijas atveidošana, kā bija.
Uzdevumi:
apzināt savā praksē esošos vai bijušos konfliktu cēloņus darbā ar pusaudžiem;
apzināties, ka cēloņi konfliktam var būt gan pusaudžos, gan pedagogos;
analizēt konfliktsituācijas un atklāt to cēloņus.

Nodarbības struktūra.

Kontakta nodibināšana un ievads.
Izmantojot metodi – „celies kājās”(pielik.nr.1), cenšos atraisīt dalībniekus. Iespējamie jautājumi: kurš ir bijis Francijā, pieceļas kājās! Kura vārds sākas ar burtu I, pieceļas kājās! Kurš ir klases audzinātājs, pieceļas kājās! Kurš ilgāk par 15 gadiem strādā skolā, pieceļas kājās! Kuram ir bērni pusaudžu vecumā, pieceļas kājās! …

Autora komentārsAtvērt
Atlants