Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 1.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 2.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 3.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 4.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 5.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 6.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 7.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 8.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 9.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 10.
  • Referāts 'Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma tips: Kafejnīca/kafijas bārs „Coffee hand”
Darba laiks: 07:00 līdz 23:00 katru dienu
Piedāvātie pakalpojumi: ēdināšana uz vietas, ēdiens līdzņemšanai
Ēdienkarte:
Dzērieni: Kafija (kapučīno, moka, latte, espresso u.c.), Tēja, svaigi spiestas sulas, minerālūdens.
Konditorejas izstrādājumi, sviestmaizes, sendviči, salāti, dažādas pankūkas u.c.
Cenas: vidēji līdz Ls 2,5.
Citi: katru dienu pieejama jaunākā prese, patīkama mūzika, ērtas mīkstās mebeles.

Piedāvāto pakalpojumu sfēras īpatnības

Pakalpojuma iegāde, šajā gadījumā – došanās uz kafejnīcu, lai ieturētu maltīti, normālā gadījumā notiek šādi:
1. Cilvēks ir pieņēmis lēmumu ieturēt maltīti (šeit ir svarīgi, lai viņš ir sasniedzams – lai tam ir iespējas sastapties ar kafejnīcas reklāmu u.c. informatīviem ziņojumiem).
2. Cilvēks izvēlas pakalpojuma sniedzēju (tiek apkopoti iespējamie varianti un izvēlēts piemērotākais).
3. Cilvēkam tiek sniegts pakalpojums , kam seko tā patērēšana.
4. Cilvēks novērtē pakalpojumu: izjūt vai nu apmierinātību, vai citas emocijas.
5. Cilvēks norēķinās par pakalpojumu.
Iegādājoties pakalpojumu, pircēji patiesībā pērk solījumu, tāpēc šajā uzņēmumā svarīgākais ir panākt klienta apmierinātību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants