Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 3.
  • Konspekts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 4.
  • Konspekts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 5.
  • Konspekts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Efektīvās sabiedriskās attiecības vienmēr ir process, un tas sākas ar izpēti. Mūsdienās pētījums tiek uzskatīts par neatņemamu plānošanas, programmas veidošanas un novērtēšanas daļu. Pirms var sākt jebkādu sabiedrisko attiecību programmu, nepieciešams iegūt informāciju, savākt vajadzīgos datus un tos analizēt. Tikai tad, ja tas iz izdarīts, uzņēmums var sākt pieņemt lēmumus un veidot stratēģijas efektīvu komunikācijas programmu īstenošanai.
Lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un apmierināt tās vajadzību pēc informācijas, var izmantot dažādus pētījumus. To izvēle parasti ir atkarīga no pētījuma tēmas un situācijas. Nozīmīgie faktori, protams, ir arī budžets un laiks, kā arī, cik lielā mērā attiecīgā situācija tiek uzskatīta par nozīmīgu.
Pētījumi ir metode, kas tiek izmantota praktiski katrā sabiedrisko attiecību programmas posmā. SA darbinieki pētījumus izmanto vairākiem mērķiem:
Lai panāktu uzticēšanos no vadības puses;
Lai definētu auditorijas un segmentētu publiku;
Lai formulētu stratēģiju;
Informācijas pārbaudei;
Lai uzņēmuma vadība būtu informēta par visā izņēmumā notiekošo.…

Atlants