Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas izpēte pirmsskolas vecumā', 1.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas izpēte pirmsskolas vecumā', 2.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas izpēte pirmsskolas vecumā', 3.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas izpēte pirmsskolas vecumā', 4.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas izpēte pirmsskolas vecumā', 5.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas izpēte pirmsskolas vecumā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājums
Emīls ir komunikabls ar pieaugušajiem un gudrs puisis. Brīvi sadarbojas ar vienaudžiem. Ļoti kustīgs un aktīvs, viņu interesē gandrīz viss un viņš ar prieku pildīja uzdevumu.
Fiziski attīstīts un labi orientējas telpā.
Pamatojoties uz novērojumiem, pārrunās ar bērnu un analizējot tos, konstatēju, ka Emīlam ir problēma ar skaņu [r] izrunu.. Jebkurš, pat visniecīgākais runas traucējums ietekmē bērna attīstību, rada grūtības mācību procesā. Emīlam ir vajadzīga speciālista palīdzība.
Ieteikums vecākiem: svarīgi ir turpināt iesākto darbu arī mājās. Savlaicīgai un precīzai runas traucējumu diagnostikai, kurš tiks veikts noteiktā sistēmā, var uzsākt mērķtiecīgu koriģējošu attīstošu darbību. Bērna aktīva un apzināta līdzdalība un logopēda, skolotāja un vecāku sadarbība ir izšķirošs priekšnoteikums sekmīgām koriģējoši attīstošajam darbam runas traucējumu novēršanā vai izpausmju mazināšanā.

Atlants