-
Pakalpojumu kvalitāte un tās novērtēšana viesnīcā "Amathus Beach Hotel Limassol"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Pakalpojumu kvalitāte, tās ietekmējošie faktori | 4 |
1.1. | Pakalpojuma kvalitātes jēdziens | 4 |
1.2. | Kvalitāte un tās loma cilvēka dzīvē | 4 |
1.3. | Kvalitātes izpratne | 5 |
1.4. | Pakalpojumu kvalitātes mērīšana | 6 |
2. | Amathus Beach Hotel Limassol | 7 |
3. | Viesnīcas „Amathus Beach Hotel Limassol” pakalpojumi | 8 |
4. | Viesnīcas SVID analīze | 9 |
5. | Atsauksmes par viesnīcu, to analīze | 12 |
6. | Interaktīvā jeb funkcionālā pakalpojumu kvalitāte viesnīcā | 15 |
6.1. | Attiecības starp viesi un personālu | 15 |
6.2. | Pakalpojumu sniegšanas norise | 15 |
6.3. | Pakalpojumu piedāvāšanas vietas sasniegšanai nepieciešamie resursi | 16 |
6.4. | Atmosfēra, kādu uzņēmumā rada personāls un pārējie klienti | 16 |
Secinājumi | 17 | |
Priekšlikumi | 17 | |
Izmantotā literatūra | 18 |
Secinājumi
1. „Amathus Beach Hotel Limassol” viesnīca, pēc viesu domām, atbilst 5 * statusam. Taču ir arī liela daļa viesu, kuri uzskata, ka viesnīca nav ne tuvu 5 * statusam, tā ir par daudz pārvērtēta un ka īstenībā tā vērtējama kā 3-4 * viesnīca.
2. Viesnīcas serviss un pakalpojumu kvalitāte ir salīdzinoši augstā līmenī – gan pēc viesnīcas pašas, gan viesu vērtējuma.
3. Negatīvo atsauksmju par pakalpojumu kvalitāti diezgan maz salīdzinoši ar pozitīvajām viesu atsauksmēm mājas lapā www.tripadvisor.com
4. Pakalpojumu kvalitātes uzlabošana ne tikai uzlabo klientu attieksmi pret uzņēmumu, bet arī motivē darbiniekus un dara pakalpojumu sniegšanu efektīvāku.
5. Viena no viesnīcām, kura piedāvā augstas klases numurus ar privāto baseinu.
6. Viesnīcā atrodas vislielākais iekštelpas baseins Kiprā, kā arī ir 2 atvērtie baseini un baseins bērniem.
7. Viesnīcā ir ļoti labi attīstīts, kā arī vadošais SPA centrs Limasolā 1500 m2 apjomā.
8. Pārāk trūcīgas bērnu ēdienkartes, nav veģetāro ēdienu. Sekmē pakalpojuma kvalitātes pazemināšanos, jo autores prakses laikā viesnīcā ir bijuši vairāki veģetārieši, kuriem ir nācies veikt atsevišķus pasūtījumus attiecīgi šo viesu vēlmēm.
9. Problēmas ar ēdienkartēm – neprecīzs to tulkojums krievu valodā, daudz gramatikas kļūdu. It kā sīkums, bet bremzē uzreiz kopējo viesnīcas pakalpojumu kvalitāti.
Priekšlikumi
1. Veikt pārējo numuru modernizāciju, jo ir modernizēta tikai puse numuru un viesi slikti atsaucās par numuriem, kuros ir deviņdesmito gadu dekorācijas.
…
Ievads 3 1. Pakalpojumu kvalitāte, tās ietekmējošie faktori 4 1.1. Pakalpojuma kvalitātes jēdziens 4 1.2. Kvalitāte un tās loma cilvēka dzīvē 4 1.3. Kvalitātes izpratne 5 1.4. Pakalpojumu kvalitātes mērīšana 6 2. Amathus Beach Hotel Limassol 7 3. Viesnīcas „Amathus Beach Hotel Limassol” pakalpojumi 8 4. Viesnīcas SVID analīze 9 5. Atsauksmes par viesnīcu, to analīze 12 6. Interaktīvā jeb funkcionālā pakalpojumu kvalitāte viesnīcā 15 6.1. Attiecības starp viesi un personālu 15 6.2. Pakalpojumu sniegšanas norise 15 6.3. Pakalpojumu piedāvāšanas vietas sasniegšanai nepieciešamie resursi 16 6.4. Atmosfēra, kādu uzņēmumā rada personāls un pārējie klienti 16 Secinājumi 17 Priekšlikumi 17 Izmantotā literatūra 18
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.