Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 12.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 13.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 14.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 15.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 16.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 17.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 18.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 19.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 20.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 21.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 22.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 23.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tauriņš"', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Biznesa plāna kopsavilkums    3
  Pakalpojumu raksturojums    4
  Vienas procedūras apraksts, pašizmaksa    6
  Darba sadale, uzņēmuma struktūra    8
  Algas aprēķināšana + pielikums    9
  Konkurence, risks un problēmas    10
  Reklāma    11
  Aprīkojums    12
  Finansu aprēķins    15
  Vizītkarte    17
  Statūti    18
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Tauriņš” būs jauns uzņēmums, kas darbosies kā skaistumkopšanas salons un sniegs pakalpojumus. Tauriņš kā uzņēmuma simbols.
Divi cilvēki (dibinātāji) izlēma atvērt jaunu uzņēmumu – skaistumkopšanas salonu un strādāt tajā.
Mūsu salonā būs sieviešu un vīriešu frizieris, kosmētikas kabinets.
Lai nodrošinātu pietiekamu pakalpojumu daudzumu un pievērstu cilvēku uzmanību jaunam pakalpojuma veidam, lielu uzmanību pievērsīsim reklāmai, lai par mums uzzina mūsu nākotnes klienti. Ievietosim SIA „Tauriņš” reklāmu laikrakstos un žurnālos.
Konkurence mūsu izvēlētajā darbības virzienā varētu būt diezgan liela, jo piedāvāsim to pašu, ko varētu piedāvāt daudzi citi skaistumkopšanas saloni, bet mēs varēsim to konkurēt ar zemākam cenām, nekā konkurentu piedāvātas cenas, daudzveidīgiem pakalpojuma veidiem, ar profesionālo personālu, veidot savu uzņēmumu kāda vietā, kur nebūs vairākas frizētavas.
Ja izvelēsimies pareizo atrašanas vietu, pieprasījums varētu būt liels, jo visiem patīk izskatīties akurāti un skaisti. Klienti varētu būt cilvēki gandrīz visos vecumos, domāju, izņemot bērnus, kuri vienkārši ir par mazu.
Lai sasniegtu kaut kādu mērķi, ir nolemts balstīties uz sekojošiem faktoriem un darbības principiem:
balstīties tikai uz augstāka līmeņa palīgmateriāliem un tehniku.…

Atlants