Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sociālā atbildība uzņēmējdarbībā', 1.
  • Konspekts 'Sociālā atbildība uzņēmējdarbībā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

„Ford Motor Company”: ”Ir starpība starp labu kompāniju un diženu (great) kompāniju. Laba kompānija piedāvā izcilus produktus un pakalpojumus. Dižena kompānija ne tikai piedāvā izcilus produktus un pakalpojumus, bet arī cenšas lai padarītu pasauli labāku.”
Sociālā atbildība ir veids, kā katram uzņēmējam aktīvi iesaistīties sabiedrības sociālajā dzīvē, darīt labu līdzcilvēkiem un vienlaikus domāt par sava uzņēmuma nākotnes iespējām. Tā ir mērķtiecīga darbība, kas sekmē pozitīva uzņēmuma tēla veidošanu un palielina uzņēmuma peļņu.
Sociālā atbildība ir aktuāla visā pasaulē, tā ir viena no iespējām uzņēmumam piedalīties sabiedrībai svarīgu jautājumu risināšanā.…

Atlants