Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Firma tika dibināta 1992.gada 17.jūnijā. Tās galvenā mītne un tirdzniecības vieta atrodas Rīgā, Matrožu ielā 1a. BTC ”Ķīpsala” ir lielākais šāda veida tirdzniecības centrs Latvijā, ar kopējo teritoriju 33000m². Šobrīd uzņēmumā strādā ap 150 darbinieku.
BTC ”Ķīpsala” nodrošina klientiem arī pasūtīt preces pēc katalogiem, tas attiecas uz precēm kas netiek pieprasītas ikdienā, luksusa preces, kā arī individuāla pasūtījuma preces.
Klientu ērtībai tirdzniecības centrs ir sadalīts vairākās nodaļās: iekšējās apdares materiāli, ietverot arī krāsu nodaļu, būvlietu nodaļa, santehnikas nodaļa un elektropreču nodaļa. Pārējais tirdzniecības centrs ir sadalīts dažādās sekcijās, kur tirgo kokmateriālus, siltumizolācijas materiālus, ārējās apdares materiālus, sausos celtniecības maisījumus.
Klientu kvalitatīvākai apkalpošanai visi pārdevēji-konsultanti ir izgājuši apmācību par piedāvāto produkciju, lai tie varētu klientiem sniegt nepieciešamo informāciju par produktu. Firma piedāvā arī profesionālas konsultācijas ne tikai par celtniecības materiāliem, bet arī dažādos celtniecības jautājumos.
Neskatoties uz lielo konkurenci būvmateriālu tirgū, firma ir viena no lielākajām šajā nozarē. Uzņēmumam augot, 2000.gadā tika atvērts jauns būvmateriālu centrs “Mežciems”, bet 2004.gada vasarā tika atvērts firmas flīžu salons “Cotto”.
Nākotnē firma plāno turpināt iesākto izaugsmes ceļu, attīstīties un piedāvāt Latvijas patērētājam tikai augstas kvalitātes produkciju. Kā arī firma plāno atvērt jaunus būvmateriālu centrus citās Latvijas pilsētās. Pašlaik jauns būvmateriālu centrs tiek plānots Liepājā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants