Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 1.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 2.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 3.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 4.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 5.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 6.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 7.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 8.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 9.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 10.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 11.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 12.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 13.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 14.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 15.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 16.
  • Referāts 'Transporta nozare un tās ietekme uz vidi', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Transporta nozare Latvijā    4
1.1.  Gaisa transports    4
1.2.  Jūras transports    4
1.3.  Sauszemes transports    5
1.3.1.  Autosatiksme    5
1.3.2.  Dzelzceļš    5
2.  Transporta nozares ietekme uz vidi    5
2.1.  Gaisa vide    5
2.2.  Jūras vide    7
2.3.  Sauszemes vide    9
2.4.  Ietekme uz cilvēka veselību    11
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

ES transporta nozare rada 10% no Kopienas ienākumiem, vērtējot pēc iekšzemes kopprodukta, vienlaikus nodrošinot arī vairāk kā 10 miljonus darba vietu. Tomēr pašreizējā transporta sistēma nav vērtējama kā efektīva – ES visvairāk noslogotie ir autoceļi un jūras ceļi (kopā pa šiem ceļiem tiek pārvadāts >80% preču), savukārt dzelzceļu noslodze ir maza (aptuveni 10% preču), turklāt kravas vilcienu vidējais ātrums ir tikai 18 km/h (EUROPA, 2010). Tomēr problēmas transporta nozarē rada ne tikai tās sadrumstalotība un dažu transporta veidu dominance; pieaugot kravu pārvadājumu skaitam un iedzīvotāju mobilitātei, palielinās arī patērētās degvielas vai elektrības daudzums, tādējādi palielinot gaisa piesārņojumu. Pārvadājot dažādas bīstamas kravas palielinās ūdeņu un sauszemes piesārņojuma risks, savukārt transporta nozares radītie trokšņi ietekmē sociālo vidi. Taču tās nebūt nav vienīgās transporta nozares ietekmes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants