Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 1.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 2.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 3.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 4.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 5.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 6.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 7.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 8.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 9.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 10.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 11.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 12.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 13.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 14.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 15.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 16.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 17.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 18.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 19.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 20.
  • Prezentācija 'G.Eifelis', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Eifelis, franču inženieris pilnā vārdā Aleksandrs Gistavs Eifelis (15.dec.1832.-28.dec.1923)
1855.gadā beidzis koledžu Parīzē specializējies metāla konstrukcijās
1858.gadā uzcēla tērauda tiltu Bordo, pēc tam arkas dzelzs konstrukcijas priekš mašīnu izstādes ēkas Parīzē 1869. gadā.
1877. gadā uzcēla tiltu pār upi 162 m garumā un viaduktu Francijas dienvidos , kas ilgu laiku palicis par augstāko pasaulē (120m)
Biogrāfija!
Eifelis bija viens no pirmajiem inženieriem, kas izmantoja saspiestu gaisu tiltu balstu celtniecībā.
Eifelis strādāja pie observatorijas kupola Nīcā izstrādes un dzelzs konstrukcijas brīvības statujai Ņujorkā.
Eifelis pasaules slavu guva ar Parīzē celto torni. No tā atklāšanas brīža 1889. gada 31. martā līdz pat 1930. gadam tā bija pasaules augstākā celtne. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants