Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Ekonomikas un izglītības problēmas un to mijiedarbība', 1.
  • Eseja 'Ekonomikas un izglītības problēmas un to mijiedarbība', 2.
  • Eseja 'Ekonomikas un izglītības problēmas un to mijiedarbība', 3.
  • Eseja 'Ekonomikas un izglītības problēmas un to mijiedarbība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ar to arī katram darbiniekam ir jārēķinās, jo arī psihologa profesijā ir tieši tāda situācija, ka sava kvalifikācija ir jāceļ pastāvīgi, pat noteiktu reižu skaitu gadā, lai speciālists būtu spējīgs pilnvērtīgāk veikt savu darbu un apzinātu to sfēru, kurā ienāk arvien jauni atklājumi un veidi, metodes, kā palīdzēt klientam.
Vēl svarīgi ir atīmēt, ka bieži vien augstskolu absolventi, kas Latvijā ir kļuvuši augstas klases speciālisti ar ļoti labām zināšanā un prasmēm, bieži vien valstī nespēj atrast darbu ar savām prasmēm atbilstošu atalgojumu. Parasti šis atalgojums ir pārāk mazs, tādēļ šie speciālisti ir tendēti doties uz citām valstīm, kur tiek labāk maksāts. Tas ietekmē ekonomisko stāvokli, jo tādējādi Latvijā paliek maz speciālistu, kas būtu gatavi strādāt par zemāku algu, un arī no tā cieš ekonomika. Ir atkal jāiegulda izglītībā, lai nodrošinātu vairāk budžeta vietas vajadzīgās specialitātēs studējošajiem.
Nobeigumā varu teikt, ka izglītība un ekonomika ir ļoti cieši saistītas savā starpā, tās ietekmē viena otru un ir ciešā mijiedarbībā. Nākotnē atliek vien cerēt, ka tiks izveidota daudz optimālāka izglītības sistēma, kas būs pietiekami elastīga arvien jaunām pārmaiņām, kas neizbēgami skars Eiropu un tās valstis, tai skaitā arī Latviju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants