Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 1.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 2.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 3.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 4.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 5.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 6.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 7.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 8.
  • Prezentācija 'Tirdzniecības personāla vadīšanas specifika', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Tirdzniecības pārstāvju novērtēšana
Pastāv divi novērtēšanas veidi:
darbības vērtējums;
potenciāla vērtējums.

Secinājumi
jebkura uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā ir profesionāls un motivēts personāls;
tirdzniecības personāla atlasē jāņem vērā arī personības iezīmes un cilvēka priekšstati par vērtībām;
uzņēmumu mērķi tiek balstīti ne tikai uz peļņu, bet arī uz apmierinātību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants