Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 1.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 2.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 3.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 4.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 5.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 6.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 7.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 8.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 9.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 10.
  • Referāts 'Kolektīvās iepirkšanās portāli un to attīstības perspektīvas Latvijas tirgū', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kas ir kolektīvās iepirkšanās portāli?    3
  Kolektīvās iepirkšanās portālu popularitāte pasaulē    4
  Kolektīvās iepirkšanās portālu popularitāte Latvijā    4
  Populārākie kolektīvās iepirkšnās portāli    4
  Kādas ir attīstības perspektīvas Latvijas tirgū    9
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Kolektīvās iepirkšanās portālu vēsture Latvijā ir vien četrus gadus veca.
2. Pirmais kolektīvās iepirkšanās portāls ir “Kopaletak.lv”, kurš izveidojās 2010.gada 23.augustā.
3. Šobrīd kuponu nozarē darbojas 30 uzņēmumu.
4. Cilvēku skaits, kuri lieto kolektīvās iepirkšanās portālus no 2011.gada līdz 2013.gadam bija dubultojies.
5. Ceļojumiem, luksusprecēm pēdējā gada laikā iedzīvotāji iztērējuši 4,143 miljonus eiro, kas ir par 92% vairāk nekā pērn.
6. Latvijā vispopulārākās ir skaistumkopšanas procedūras.
7. Ir reģistrēti ar tūrismu saistīti krāpšanas mēģinājumi kolektīvās iepirkšanās portālos.
8. Visu portālu ieņēmumi strauji pieaug.
9. Sabiedrība kolektīvās iepirkšanās portālus vērtē pozitīvi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants