Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmu analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Liepājas pašvaldības reklāma ‘’Brauc uz Liepāju izvējoties!’’
Taču tā kā es pati esmu gan dzimusi, gan augusi, gan vēl joprojām dzīvoju Liepājā, par savu visu laiku mīļāko reklāmu varu saukt šo asprātīgo pilsētas reklāmu „Brauc uz Liepāju izvējoties!”. Reklāmā ir izmantoti vairāki stili:
1) Dzīvesveids un dzīves epizode – reklāmā tiek parādīti liepājnieki savās ikdienas gaitās un viņu iecienītākajās vietās;
2) Individualitātes simbols – kā visiem zināms, Liepāja ir pilsēta, kurā piedzimst vējš. Tieši vējš reklāmā tiek demonstrēts kā galvenais individualitātes simbols un liepājnieku ikdiena ir tiešā veidā pakļauta šim vējam;
3) Noskaņa – ar vēja palīdzību asprātīgi tiek veidota reklāmas noskaņa jeb defekts tiek pārvērsts par efektu – ikviens liepājnieks zina, ka cīņā ar vēju uzvarētāju nav.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants