Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 1.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 2.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 3.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 4.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 5.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 6.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 7.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 8.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 9.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 10.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 11.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 12.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 13.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 14.
  • Referāts 'Biznesa ētika un amats privātajās struktūrās', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Biznesa ētika ir mācība par dažādām biznesa attiecību situācijām, darbībām un lēmumiem, kas prasa atbildēt uz jautājumu vai tas ir slikti vai labi. Ar biznesa ētikas lauka aptveršanu nav jāsaprot tikai komerciālais un uzņēmumu ētikas darbības. Biznesa ētikā iekļaujas arī valdības iestādes, dažādas spiedienu izdarošas grupas, bezpeļņas organizācijas, labdarības organizācijas un citas organizācijas.
2. Biznesa ētika risina tādus uzdevumus, kā pret darbiniekiem izturēties godīgi un vienlīdzīgi, vai arī risina jautājumu par to, kādu stratēģiju izmantot reklāmas kampaņā, lai tā ietilptu ētikas rāmjos. Biznesa ētika saistās kopā ar likumiem, kas ir pieņemti tiesību sargājošajām iestādēm. Tiesības un ētika kopēji saistās tā, ka likumi definē pašu mazāko ētiskas uzvedības pieņēmumu standartu.
3. Korporatīvi sociālā atbildība raksturo sevi kā korporāciju veidu, kas uzlabo peļņu. Korporācijas sevi pasniedz kā sociāli atbildīgu, lai piesaistītu jaunus klientus, un apmierinātu jau esošos klientus, lai nepieļautu to, ka tās bezatbildīgā rīcība varētu izraisīt nelabvēlīgu rīcību no klientu puses. Korporāciju sociālā atbildība apvieno ekonomiskos, likumīgos, ētiskos un filantropiskos aspektus, kurus sagaida sabiedrība no korporācijām.
4. Biznesa ētikas teorija meklē atbildes uz jautājumiem kā ētiski lēmumi tiek pieņemti biznesa vidē un kas ietekmē šo procesu un gala rezultātu no šo lēmumu pieņemšanas. Nepieciešams izprast iemeslus, kas cilvēkiem liek pieņemt noteiktus lēmumus noteiktās situācijās. Tas ir svarīgs aspekts biznesa ētikas perspektīvā.
5. Mūsdienu tehnoloģiskais progress, kurā viss balstās uz racionalizāciju un aprēķināšanu, sabiedrību ir novedis pie „viss pārdošanai” radītas ilūzijas, kas jau radījis citu laika izjūtu. Laika straujais gājums spēj mūsdienās vairākkārt pārmainīt cilvēka esības apstākļus vienā paaudzē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants