Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 1.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 2.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 3.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 4.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 5.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 6.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 7.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 8.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 9.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 10.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 11.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 12.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 13.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 14.
  • Prezentācija 'Skolotāja sadarbība ar ģimeni nozīmība', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Skolas un ģimenes sadarbības veicināšanas metodika
Skolas un ģimenes sadarbības procesa organizēšana, plānošana un vadīšana pedagoģiskajam personālam bieži vien sagādā milzu problēmas. Šīm grūtībām ir gan objektīvi, gan subjektīvi cēloņi. Visbiežāk var konstatēt šādas grūtības sadarbībā ar vecākiem:
1. Ir vecāki, kuri vispār neiesaistās sadarbībā ar skolu un nepietiekami veic audzināšanas funkcijas ģimenē;
2. Vecāki, kuri ļoti kritiski izturas pret skolas centieniem;
3. Vecāki, kuri iesaistās bērnu audzināšanā, taču par skolas pedagoģiskajiem centieniem neizrāda interesi, jo skolā nesaskata sadarbības partneri.

Lai pedagogi spētu sadarbību veidot kā mērķtiecīgu un vadāmu procesu, viņiem nepieciešams apgūt un aktualizēt šādus vispārējus jautājumus:
- sadarbības pedagoģiskie un psiholoģiskie nosacījumi;
- sadarbības saturs;
- sadarbības īstenošanas formas un metodes;
- sadarbības procesa plānošana;
- sadarbības rezultāta analīze;

kā arī specifiskie jautājumi, kas saistīti ar pieaugušo izglītības savdabību un ģimenes pedagoģiskā potenciāla izzināšanu:
- andragoģijas (pieaugušo izglītības) principi;
- pieaugušo saskarsmes psiholoģija;
- pieaugušo izglītošanas metodes, to izmantošanas specifika;
- ģimenes pedagoģiskā potenciāla diagnostikas nosacījumi un metodes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants