Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus. Starptautiskā mārketinga vidi, tāpat kā vietējā mārketinga vidi, var iedalīt divās daļās: iekšējā vide un ārējā vide. Ārējā vide aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma, savukārt iekšējā vide tos mārketinga aspektus, kuri pastāv uzņēmuma iekšienē.

Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori ir šādi:
Institucionālais menedžments jeb augstākā līmeņa menedžeri – tā ir administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību.
Finanšu struktūrvienības – ir atbildīgas par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu.
Pētniecības struktūrvienības – parasti strādā zinātnieki un speciālisti, kuri ir lepni par sava darba nozīmīgumu, turpretī mārketinga dienestā galvenokārt strādā cilvēki, kuri ir orientēti uz biznesu.
Ražošanas struktūrvienības – tās darbība parasti ir saistīta ar iekārtas uzstādīšanu un remontu, konfliktiem ar strādniekiem utt.
Grāmatvedība – tās darbinieki ir ieinteresēti, lai uzņēmuma darbību izmaksas būtu iespējami zemākas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants