Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 1.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 2.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 3.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 4.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 5.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 6.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 7.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 8.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 9.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 10.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 11.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 12.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 13.
  • Prezentācija 'Kampaņas analīze Airbnb zīmola pārveidošanai', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas rezultāti
Divus gadus pēc Airbnb zīmola pārveidošanas uzņēmuma ieņēmumi palielinājās par 80%. Šie panākumi un kompānijas izaugsme nav zīmola pārveidošanas rezultāts, taču šī zīmola pārveidošana ļāva kompānijai veidot jaunu tēlu un paplašināt pasaules potenciālu, piesaistot investorus, ceļotājus un saimniekus (hosts)

Mans kampaņas vērtējums, secinājumi
kampaņa izdevusies, jo tika iegūts vēlamais rezultāts;
zīmola pārveide ir riskants lēmums;
mācība - necīnieties pret uguni ar uguni! Laikā, kad logo tika izsmiets un kritizēts, Airbnb pārstāvji soc. medijos atbildēja pretī tautai. Neargumentējiet kritiku un jokus;
logo izsmiešana un kritika palīdzēja popularizēt uzņēmumu


Autora komentārsAtvērt
Atlants