Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Google Ads kampaņu rezultāti', 1.
  • Paraugs 'Google Ads kampaņu rezultāti', 2.
  • Paraugs 'Google Ads kampaņu rezultāti', 3.
  • Paraugs 'Google Ads kampaņu rezultāti', 4.
  • Paraugs 'Google Ads kampaņu rezultāti', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ko darīt oktobrī, lai sasniegtu labākus rezultātus:
- Iespēju robežās jāpalielina kopējais budžets, jo liels procents reklāmu netika parādīts nepietiekama budžeta dēļ.
- Turpināt kampaņu A, jo tā uzrāda labus rezultātus.
- Turpināt kampaņu B, samazinot max CPC.
- Turpināt kampaņu C, izmainot reklāmas virsrakstu un/vai aprakstu (par paraugu ņemot kampaņas A un B), lai uzlabotu CTR rādītāju.
- Kampaņai D izvēlēties citu stratēģiju un izmainīt reklāmas virsrakstu un/vai aprakstu, lai uzlabotu CTR rādītāju.

Detalizētāk ar rezultātiem var iepazīties excel failā, kas pievienots pielikumā. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā droši sazinieties!

Autora komentārsAtvērt
Atlants