Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas izplatīšanas līdzekļi un tās efektivitāte', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas izplatīšanas līdzekļi un tās efektivitāte', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas izplatīšanas līdzekļi un tās efektivitāte', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas izplatīšanas līdzekļi un tās efektivitāte', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas masu informācijas līdzekļi var iekļaut sienu apgleznojumus, billbordus, ielu mēbeļu komponenti, flajeri un veikalu kartes, radio, kino un televīzijas reklāmas, web baneri, tirdzniecību rati, interneta popups, , autobusu pieturas, , žurnāli, avīzes, autobusu vai lidmašīnu sāni ("logojets"), takša durvju, muzikālu skatuves demonstrēšanu, metro platformu un vilcienu, uzlīmes uz augļiem supermarketos, afišas utt., utt. Jebkura vietā kāds sponsors maksas par reklāmu.
Citādāk reklāmas efektivitātes mērīšana ir zināms kā "ad tracking". Šī reklamas izpētes metodoloģija izmēra pārvietojumus tirgus uztverēs par marku un produktu vai apkalpošanu.
Apslēptā reklamēšana
Apslēptā reklamēšana ir kad produkts vai marka tiek iebūvēts izklaides un masu informācijas līdzeklī. Piemēram, filmā, galvenais varonis var izmantot elementu vai noteiktas markas lietu, kā kinofilmā Minority Report, kur Toma Krūža varonim ir telefons ar Nokia logo, vai viņa pulkstenis gravēja ar Bulgari logo. Reklamēšanas cits piemērs filmā ir I, robot, kur galvenais varonis, ko spēlē Wills Smits sauc viņa apavus par klassiku, tāpēc ka filma tiek uzstādīta tālu nākotnē, bet mūsu pasaulē tās ir janas. Cadillac izvēlējās reklamēties kinofilmā The Matrix - Reloaded, kura kā rezultāts saturēja daudz momentu kurā Cadillac automobiļi tika izmantoti. Tāpat, produkta izvietojums priekš Omega pulksteņi, Vaio, BMW un Aston-Martin automobiļi tiek notēloti nesenās James Bond filmās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants