Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas un mediju auditorijas. Auditorijas interaktivitāte', 1.
  • Referāts 'Reklāmas un mediju auditorijas. Auditorijas interaktivitāte', 2.
  • Referāts 'Reklāmas un mediju auditorijas. Auditorijas interaktivitāte', 3.
  • Referāts 'Reklāmas un mediju auditorijas. Auditorijas interaktivitāte', 4.
  • Referāts 'Reklāmas un mediju auditorijas. Auditorijas interaktivitāte', 5.
  • Referāts 'Reklāmas un mediju auditorijas. Auditorijas interaktivitāte', 6.
  • Referāts 'Reklāmas un mediju auditorijas. Auditorijas interaktivitāte', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tehnoloģijas mūsdienās piedāvā vairāk opcijas būt aktīvam pilsonim, kā mēs tās vispār spējam aptvert un patērēt. Nereti tieši biznesa cilvēki uzskata, ka mīts par to, ka jaunās tehnoloģijas noved pie līdzdalības paradīzes vārtiem, ir naivi uzskati vai ļoti labi izrēķināta reklāma. Tiesa, apšaubu, ka ar tehnoloģiju palīdzību ir iespējams radīt kaut kādu labāku kiber-demokrātiju un vārda brīvību. Vienīgi informācija kļūst pieejamāka un „lētāka”, jo par jauno mediju lietojumu pārsvarā nav jāmaksā, ko vistiešākajā veidā nodrošina internets. Sociālās kustības un sabiedrība viennozīmīgi var daudz ko iegūt no interneta un atjaunot publiskās telpas spēku. Interneta diskusiju grupas un ziņojumu dēļi var palīdzēt izbalansēt varu un aizspriedumus pret tradicionālajiem medijiem, kā arī spēlēt būtisku lomu žurnālistikas kritizēšanā un kontrolēšanā. Pie tam tie var kalpot par mobilizējošas komunikācijas vietu. Principā internets sniedz iespēju jebkuram būt par virtuālās vides publisko žurnālistu.
Tomēr plašā iespēja izteikties ikvienam nes sevī arī problēmas. Komunikācija un piedalīšanās procesā pati par sevi kvalitātes un vērtības ziņā neko neizsaka. Pie tam komunikācija var pastāvēt bez jebkādiem īpašiem efektiem, kamēr tā netiek pārveidota komunikatīvā spēkā un rezultējošos efektos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants