Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga informācijas sistēma', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Informācija kļūst tikpat svarīgs vadīšanas objekts, kā nauda, izejvielas, iekārta un personāls. Bet ļoti grūti nodrošināt uzņēmumu ar pilnīgu un patiesu informāciju, ka arī pēc tam to apkopot un izanalizēt.
Lai labāk atrisinātu šis problēmas, uzņēmumam lietderīgi izveidot mārketinga informācijas sistēmu.

Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas un laika, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants