Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga pamatelementi aviokompānijā "Southwest Airlines"', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pamatelementi aviokompānijā "Southwest Airlines"', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1. Vēlmes un vajadzības
Kad Southwest Airlines tikko sāka savu uzņēmējdarbību, tā mēģināja izprast mērķa tirgu vajadzības un pieprasījumu. Aviobiļešu pircēji vēlējas nokļūt no viena galapunkta uz citu (apciemot radus, aizbraukt komandējumā, atpūsties citā pilsētā, ceļot utt.), bet daudzas aviokompānijas nepiedāvāja lidojumus uz vidēja lieluma pilsētām, vai arī tāds pārlidojums bija ļoti dārgs. Tātad patērētāji varēja izvēlēties vai nu braukt ar savu mašīnu, vai ar autobusu, vai arī lidotu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants