Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Personības attīstības faktors: prenatālais un perinatālais periods', 1.
  • Konspekts 'Personības attīstības faktors: prenatālais un perinatālais periods', 2.
  • Konspekts 'Personības attīstības faktors: prenatālais un perinatālais periods', 3.
  • Konspekts 'Personības attīstības faktors: prenatālais un perinatālais periods', 4.
  • Konspekts 'Personības attīstības faktors: prenatālais un perinatālais periods', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Visi bērni nepiedzimst vienādi.Ir dažādi dzemdēšanas veidi atkarībā no konkrētiem apstākļiem un dzemdētājas vēlmēm.Par to vai bērnu ietekmē dzemdēšanas veids literatūrā ir dažādi uzskati(1). Vairāk pieņemams ir pieņēmums, ka sievietes pašas spēja dzemdēt bez anestēzijas un palīglīdzekļiem labvēlīgi ietekmē bērna personības attīstību un arī
raksturu.Pozitīvu ietekmi uz bērnu atstāj arī, ja tūlīt pēc piedzimšanas ļauj viņam uzslīdēt uz mātes vēdera. Tas, ka bērns visu laiku ir ļoti tuvu mātei, labvēlīgi ietekmē bērna attīstību.Veidojas garīgā saite. Par pozitīvu tagad uzskata arī tēva piedalīšanos dzemdībās (1).
Šobrīd arī tiek uzskatīts, ka bērniem piedzimšanas brīdīir daudz vairāk spēju un prasmju, nekā mēs agrāk domājām.Viņiem jau no dzimšanas darbojas visi maņu orgāni.
Interesanti ir tas, ka maņu orgāns- dzirde dardojas jau pat pirms dzimšanas.Piedzimstot bērns spēj redzēt, dzirdēt,sajust garšu, smaržu un citus fiziskus iespaidus, protams ne tik labi kā vēlāk. Ir pat hipotēze, ka zīdainis jau piedzimst ar vajadzību, tieksmi pēc saskarsmes, jo viens pats nespēj attīstīties un izdzīvot.Tūlīt pēc piedzimšanas notiek arī iedzimtības un apkārtējās vides mijiedarbība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants