.
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'SPIN un AIDA metožu pielietojums Printful uzņēmumām dažādām mērķauditorijām', 1.
  • Konspekts 'SPIN un AIDA metožu pielietojums Printful uzņēmumām dažādām mērķauditorijām', 2.
  • Konspekts 'SPIN un AIDA metožu pielietojums Printful uzņēmumām dažādām mērķauditorijām', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Printful ir uzņēmums, kas piedāvā print-on-demand (apdrukas pēc pieprasījuma) un
dropshipping pakalpojumus. Tas nozīmē, ka klienti (uzņēmumi vai radoši uzņēmēji) var pasūtīt
personalizētu apdrukas produkciju, kas tiek izgatavota un nosūtīta tieši gala patērētājam,
neprasot krājumu uzturēšanu vai sākotnējos ieguldījumus.
1. Mērķauditorijas segments: Mazie un vidējie uzņēmumi (B2B)
Šis segments sastāv no uzņēmumiem, kas vēlas piedāvāt personalizētus produktus (piemēram,
apģērbu, aksesuārus vai reklāmas priekšmetus) saviem klientiem, bet nevēlas vai nevar
atļauties paši nodarboties ar ražošanu un loģistiku.…

Atlants