Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga komplekss', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komplekss', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Izmantojot 4P mārketinga kompleksu ( produkts, cena, sadale, virzīšana) izstrādāt priekšlikumus stratēģiskajam mērķim tirgus paplašināšanai.
Secinājumi:
Pēc 4P mārketinga kompleksa izpētes visienesīgākā stratēģija būtu tā, kas saistīta ar produkta kvalitātes uzlabošanu, ar efektīvu cenu politiku, ar ātru un efektīvu produkta piegādi tirdzniecības vietām un labu reklāmu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants