Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījums var būt trīs veidu:
- zinātniskais pētījums
- aprakstošais
- cēloņsakarību
Dažreiz katru veidu izmanto atsevišķi, bet ir situācijas, kad veidus apvieno.
Zinātniskie pētījumi (Exploratory research)
Šāda pētījuma mērķis ir uzdevumu noteikšana, jēdzienu noskaidrošana, hipotēžu izvirzīšana. Šāda veida pētījums ir mazāk elastīgs un strukturēts nekā aprakstošais pētījums (descriptive).
Šāda pētījuma sliktā puse ir tāda, ka šāds pētījums biezāk nevar izmantot lēmuma pieņemšanai.

Atlants