Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 16.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 17.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 18.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 19.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 20.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 21.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 22.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 23.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 24.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 25.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 26.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 27.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 28.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 29.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 30.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 31.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 32.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 33.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 34.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 35.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 36.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 37.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 38.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 39.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 40.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 41.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 42.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 43.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 44.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 45.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 46.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju plāns trīs mēnešu laika periodam A/S „Hansabanka” Zelta ', 47.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Situācijas analīze    3
1.1.  A/s “Hansabanka” apraksts    3
1.2.  Zelta kredītkartes apraksts    5
1.3.  Tirgus situācijas apraksts    8
1.4.  SWOT analīze    10
2.  Mērķa tirgus noteikšana    11
3.  Misija un mērķi    13
4.  Stratēģija    14
5.  Mārketinga komunikāciju plāns    15
5.1.  Korporatīvā identitāte    15
5.2.  Sabiedriskās attiecības    23
5.3.  Sponsorēšana    30
5.4.  Izstādes    32
5.5.  Pārdošanas veicināšana    34
5.6.  Personāla vadīšana    38
5.7.  Tiešais mārketings    41
6.  Budžeta plānojums    44
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    47
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma – A/s „Hansabanka” Zelta kredītkarte – izvēlēta, jo uzņēmums ir viens no veiksmīgākajiem Latvijā banku sektorā, un neatņemama veiksmes pamata sastāvdaļa ir prasmīga mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošana, bet Zelta kredītkarte ir jauns bankas pakalpojums, kas sasniedzis augšanas dzīves cikla sākuma stadiju, un tam nepieciešams nostiprināt pozīciju tirgū, kas ir par pamatu izaicinājumam radīt mārketinga komunikāciju plānu, kas būtu efektīvs tās nostiprināšanai.
Darba mērķis ir izveidot mārketinga komunikāciju plānu A/s “Hansabanka” Zelta kredītkartei.
Veicamie uzdevumi mērķa sasniegšanai ir iepazīties ar kompāniju, produktu, analizēt tirgus situāciju, veikt SWOT analīzi, noteikt mērķa tirgu, izvirzīt mērķus, izvēlēties stratēģiju, izveidot mārketinga komunikāciju plānu, izmantojot visus integrētā mārketinga komunikāciju instrumentus, un plānot budžetu komunikāciju plāna realizēšanai.
Lai veiktu šos uzdevumus, izmantotas, statistiskās analīzes, salīdzināšanas, vidējo lielumu aprēķināšanas, tabulas un grafiskās metodes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants