Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas radošo materiālu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas radošo materiālu analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas radošo materiālu analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas radošo materiālu analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir viena no ietekmīgākajām, efektīvākajām un progresējošākajām komunikācijām mūsdienās, ar reklāmas palīdzību ir iespējams palielināt produkta peļņu vai noietu, radīt vai graut tēlu un reputāciju, kā arī vienkārši atgādināt sabiedrībai par uzņēmuma eksistenci. Reklāmai kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļai ir vairākas zināmas priekšrocības, tā ir efektīva, aptver lielu sabiedrības daļu, ar to var manipulēt, kā arī mūsdienās tā ir kļuvusi kreatīva un ar katru reizi pārsteidz no jauna.
Reklāmas radošie un mediju komunikācijas plāni savā starpā ir saistīti, jo tie ir daļa no mārketinga komunikācijas, kā arī tajos ir iekļautas samērā līdzīgas lietas, galvenā mērķa vai ziņojuma noteikšana, mērķauditorijas identificēšana, uzstādītā mērķa efektīva sasniegšana un savas darbības novērtēšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants