Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 1.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 2.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 3.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 4.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 5.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 6.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 7.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 8.
  • Konspekts 'Demokrātijas pieredze skolā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Ir ļoti svarīgi, lai skolā cilvēks:
Piedalītos sabiedriskās dzīves organizēšanā un vadīšanā;
Saskatītu esošās problēmas un spētu rast risinājumu;
Nebaidītos un prastu izteikt savu viedokli un uzskatus, tad arī vēlāk dzīvē jutīsies droši un pārliecināti iesaistoties diskusijās, atklājot un aizstāvot savas domas, pratīs sadarboties ar citiem, neuzstādīs tikai prasības, bet uzņemsies arī atbildību par notiekošiem procesiem.

Mācību un audzināšanas principi Nīcas vidusskolā

Humānisma princips paredz vispārcilvēcisko vērtību izcelšanos pedagoģiskajā procesā, pasaules kultūra mantojuma un garīgo vērtību integrēšanu izglītībā. Skolai jāveido cilvēcīga personība ar humānisma uzskatiem, jūtām un attieksmēm. Demokrātisma princips nozīmē to, ka ikviens pedagoģiskajā procesā iesaistīts cilvēks strādā radošā sadarbībā ar citiem, ir aktīvi ieinteresēti savos un citu sasniegumos. Kopdarbībā prot un grib izteikt savu viedokli, uzklausīt citus, veidot kopīgu darbības programmu un ir atbildīgi par savu un līdzcilvēku rīcību un darbu.…

Atlants