Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 27.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 28.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 29.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 30.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 31.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
II  Grupas attīstošās vides izpēte    4
III  Bērnu (1-3 gadi) attīstības un adaptācijas procesa izpēte    9
IV  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    18
Bērnu organizētās darbības vadīšana    21
VI  Dienasgrāmata    27
VII  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    30
  Izmantotā literatūra    32
Darba fragmentsAizvērt

I Individuālā mērķa izvirzīšana un realizācija praksē

Prakses mērķis: Attīstīt un uzlabot savas prasmes darbā ar agrīnā pirmsskolas vecumposma grupu –
1. Attīstīt prasmi veidot nodarbības atbilstoši bērnu spējām un prasmēm agrīnajā vecumposmā un realizēt tās, rodot individuālu pieeju katram bērnam. Pēc tam veikt pašanalīzi savam darbam.
2. Veidot didaktiskās spēles atbilstoši vecuma grupai.

Prakses mērķa plāns:
1. Saruna ar agrīnā vecumposma pedagogiem PII “Strautiņš”.
2. Rotaļnodarbību organizēšanas vērošana un analīze.
3. Skolotāja darba metodes novērošana.
4. Mēneša plāna izstrāde, dienas rotaļnodarbību plānošana un vadīšana.
5. Iegūtās informācijas atspoguļošana prakses dienasgrāmatā un informācijas analīze.

Atlants