Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 1.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 2.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 3.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 4.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 5.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 6.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 7.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 8.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 9.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 10.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 11.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 12.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 13.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 14.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 15.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 16.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 17.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 18.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 19.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 20.
  • Prezentācija 'Bērnības autisms', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Rekomendācijas
Lai šos bērnus saprastu, kā arī veiktu korekciju, nepieciešama ļoti dziļa un ilgstoša pedagoģiski spiholoģiskā izpēte;
Strādājot ar autiskiem bērniem, skaidri jāformulē savas prasības, jāpanāk, lai viņi saprastu, kas viņiem jādara;
Lai izvēlētos piemērotu metodi darbā ar autisku bērnu, liela nozīme ir vispusīga anamnēzei.Svarīgi ir zināt, kā bērns reaģē uz dažādiem kairinājumiem, kā izpauž sevi, kā reaģē jaunās situācijās, kā izsaka vai pauž savas vēlmes, vai saprot «nē», kā izturas attiecībās ar līdzaudžiem, kādās rotaļās bērns iesaistās un vispār iesaistās;
Autiskiem bērniem jārada adekvāti organizēta vide, ņemot vērā bērna individualitāti un intereses.

Secnājumi
Autisms ir viens no sarežģītākiem un komplicētākiem psihiskās attīstības traucējumiem, kas ietekmē bērna sociālo mijiedarbību ar pasauli, ietekmē veidu, kā viņš komunicē, uztver apkārtējo pasauli un veido attiecības ar apkārtējiem;
Bērniem ar autismu ir verbālas saskarsmes traucējumi, viņi ilgstoši nepieverš uzmanību citu cilvēku runai, nespēj izpildīt vienkāršas darbības, nereaģē uz savu vārdu, nekontrolē savu runas skaļumu un intonāciju. Šie bērni izmanto mīmiku, žestus, ķermeņa ekspresiju saskarsmes nolūkos;
Strādājot ar autiskiem bērniem, skaidri jāformulē savas prasības, jāvairās runāt tēlaini un abstrakti;
Pirmais un galvenais veids darbā ar autiskiem bērniem ir radīt adekvāti organizētu vidi, ņemot vērā bērna individualitāti, intereses un stereotipiskumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants