• Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem

     

    Paraugs8 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 1.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 2.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 3.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 4.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 5.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 6.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 7.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 8.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 9.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 10.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 11.
  • Paraugs 'Nedēļas nodarbību/aktivitāšu plānojums mazbērna vecuma (1-3 g.v.) grupas bērniem', 12.
Darba fragmentsAizvērt

4.1.Runas attīstība ( rīta nodarbība)
Darba forma – darbs ar visu grupu.
Izmantojamais materiāls – leļļu vanniņa ar ūdeni, lelle, ziepes, dvielis, sūklis.
Nodarbības mērķi:
1. sekmēt vārdu krājuma paplašināšanos ar jauniem vārdiem – cilvēks, galva, acis,
deguns, mute, ausis, piere, vaigi, mati, kakls, pleci, vēders, rokas, mugura, kājas, pēdas, pirksti, ķermenis, mazgāties, tīrs;
2. veidot izpratni par nepieciešamību regulāri mazgāties;
3. rosināt saskarsmē ar cilvēkiem lietot vārdus – lūdzu, paldies.
Nodarbības apraksts – lellītes vannošanas laikā skolotāja parāda un nosauc ķermeņa daļas, rosinot bērnus jaunos vārdus atkārtot. Skolotāja pastāsta par nepieciešamību mazgāties pirms ēšanas un pēc tualetes apmeklējuma. Nodarbībā bērniem tiek mācīts palūgt un pateikties.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants