Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 1.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 2.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 3.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 4.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 5.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 6.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 7.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 8.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 9.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 10.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 11.
  • Konspekts 'Mācību plānu teorija, izveide un izvērtējums', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Teorētiskās atziņas, kas jāņem vērā mācību programmu izveidei un izvērtējumam (par pamatu atziņu kritēriju apkopošanai izmantoju D. Prets „Izglītības programmu pilnveide, pedagoga rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2000.-383 lpp”)

Lai izveidotu mācību plānu jāņem vērā šādi nosacījumi:
1.Vajadzību novērtēšana- jānovērtē, kas skolēniem ir nepieciešams, skolēnu viedoklis par ieplānoto mācību programmu, piemēram, izmantojot anketas, jo tajās tiek norādīts, kas ir svarīgs, tāpēc arī var sākt veidot mācību programmu.
2.Jāzina vai tāda mācību programma jau nepastāv.
3.Izglītības programmu ieceru iztirzāšana.
4.Jau pašā sākumā jānosaka programmās stratēģisko mērķi, tam jābūt skaidram, nozīmīgam, kodolīgam.
5.Jāatrod izglītības programmas loģiskais pamatojums, tajā vajadzētu pateikt, kāpēc iecerēto būt vērts sasniegt., ja programma ir paredzēta skolai tad ir jāpamato, kādēļ tā ir nepieciešama tieši skolā.
6. Jānosaka izglītības programmu galvenie uzdevumi, kas ir konkrētu vadlīniju veidā.
7. Galvenie uzdevumi, jāraksta vispārīgā konceptuālā izteiksmē un jāformulē, kā spējas un prāta stāvokļi.…

Atlants